Зворотний дзвінок
Каталог Б/В дисків
Найкращі шини 2017 за результатами тесту

Десять літніх шин розміру 245/45 R 18 у тесті.
Michelin Pilot Sport 4
Плюси: Відмінна динаміка та продуктивність на мокрій та сухій дорозі. Дуже точні та передбачувані без істотних слабкостей.
Мінуси: Незначний дефіцит поперечного аквапланування
Pirelli P Zero
Плюси: Зокрема, на сухій трасі дуже точні, спонтанні та безпечні шини. Висока точність керування. Приємний комфорт їзди.
Недоліки: Незначний дефіцит у мокрому гальмуванні та бічному акваплануванні, підвищений шум шин.
Continental Premium Contact 6
Плюси: Дуже легко керована, зручна шина з безпечною тенденцією, що повертається.
Мінуси: Слабке проходження поворотів на мокрій дорозі
Шини Hankook Ventus S1 Evo²
Плюси: гармонічні, збалансовані характеристики керованості без різних сильних та слабких сторін.
Мінуси: Маленький спортивний характер
Falken FK510 Azenis
Плюси: Короткі відстані гальмування та неперевершене безпечне водіння на мокрому покритті, комфортна їзда
Мінуси: Трохи млявий відгук рульового керування під час роботи та зміни смуги руху.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Плюси: Стабільна, легко контролювати шини на мокрій та сухій трасі. Короткий гальмівний шлях сухий, тихий прокат.
Мінуси: Слабкі мокрі гальма, деякі байдужі навернення.
Vredestein Ultrac сатин
Плюси: Здебільшого на сухому покритті досить збалансовані, прощаючи помилки та найлегше керовані шини з надійної роботи гальмівної системи.
Мінуси: Трохи більш спортивні, повільніші характеристики кермового управління, виражена недостатня повертаність, слабкі сторони в акваплануванні.
Плюси: Особливо на сухій трасі досить активні шини зі спонтанною реакцією кермового керування та гарною точністю кермового керування.
Недоліки: Довгий гальмівний шлях, слабка бічна підтримка та поворот на мокрій дорозі. Трет при великих кутах повороту.
На нашому сайті https://kolesamira.kiev.ua ви можете знайти швидко та легко бу шини бу, порівняти ціни, і якщо ви знайшли підходящі для Вас шини бу купити їх безпосередньо в нашому магазині.
